קבלת קהל בסניפי הבנק
+ -

לקוחות יקרים,

הבנק עושה את מירב המאמצים על מנת להמשיך ולספק לכם את השירותים הנדרשים,בהתאם להנחיות משרד הבריאות, באפשרותכם לבצע פעולות ולקבל מידע אודות חשבונכם במגוון ערוצים: 
 
  • האפליקציה הבנקאית --ניהול חשבון 
  • אפליקציית בקשות ליהב באמצעותה ניתן להעביר לבנק בקשות בכתב 
  • אפליקציית שוק ההון
  • אתר האינטרנט www.bank-yahav.co.il
  • מוקד יהב ישיר בטלפון  2616*


החל מיום ראשון 10/05/2020 כל סניפי הבנק (למעט סניף הר הצופים) ייפתחו בשעות הפעילות הקבועות.

הודעה ללקוחות סניף הר הצופים - עובדי סניף הר הצופים יתנו מענה בסניף 120 (ראשי ירושלים) ברח' הלל בירושלים בשעות קבלת הקהל של סניף 120. ניתן לקבל שירות בכל אחד מסניפי הבנק בתיאום פגישה מראש באתר או במוקד 2617*

הגעה לסניף תתאפשר בתיאום פגישה מראש באתר ובמוקד 2617*


על מנת למנוע המתנה בתור ולשמור על בריאות כולנו, החל מיום שני 01/06/2020 הגעה לסניף תתאפשר בתיאום פגישה מראש בלבד באמצעות
אתר הבנקאו המוקד הטלפוני 2617* כולל תזכורת בהודעת SMS ביום הפגישה.

לתשומת לבכם, ללקוחות מעל גיל 70, נשים בהריון ומקרים חריגים יינתנו שירותים גם ללא תיאום פגישה מראש.

לתיאום פגישה מראש עם בנקאי יש להיכנס דרך הקישור הבא:
קובעים מראש ולא ממתינים בתור 

השפעת התפשטות וירוס הקורונה על שוק ההון - שאלות ותשובות מטעם הרשות לניירות ערך 

אנו מאחלים לכם בריאות איתנה וימים רגועים!

בברכה,

בנק יהב