יצירת קשר ותמיכה
+ -

יש לך מה להגיד? נשמח להקשיב!

באמצעות דף "יצירת קשר" נשמח לקבל פניות לקוחות, הערות, הארות או תלונות שיועברו לטיפול היחידה לפניות הציבור, וכן פניות בנושאים נוספים. דף זה אינו מיועד למתן הוראות ביצוע בחשבון הלקוח, הוראות ובקשות בנקאיות ניתן לשלוח באמצעות האפליקציה "בקשות ליהב".

לפניות הדורשות מענה מיידי ו/או לביצוע פעולות בנקאיות ניתן לפנות ליהב ישיר 2616* ,02-5009911, או באמצעות  אפליקציית "בקשות ליהב" 
וכמובן ניתן לפנות לסניפי הבנק בשעות קבלת קהל בתיאום פגישה מראש .


לתשומת לבכם, משלוח הודעה באמצעות "יצירת קשר" אינו מיועד להעברת הוראות לביצוע ולכן אין לשלוח פרטי חשבון בנק. הוראות ובקשות בנקאיות ניתן לשלוח באמצעות האפליקציה "בקשות ליהב".

בימי עבודה קצרים (בהם הסניף אינו פועל אחר הצהריים) פניות כתובות המתקבלות עד השעה 14:00 יטופלו באותו יום העסקים, פניות כתובות שיתקבלו לאחר השעה 14:00 יטופלו ביום העסקים הבא (ע"פ ימי פעילות הסניף).
בימי עבודה ארוכים (בהם הסניף פועל גם בשעות אחה"צ), פניות כתובות המתקבלות עד השעה 17:00 יטופלו ביום העסקים הנוכחי, פניות כתובות יתקבלו לאחן מכן יטופלו ביום העסקים הבא (ע"פ ימי פעילות הסניף).
ביום בו הסניף סגור, הפניות הכתובות יטופלו ביום העסקים הבא.


החל מיום 28 בפברואר 2016 יוכלו לקוחותינו לקבל דוח שנתי הכולל תמצית נתונים על פעילותם הבנקאית בשנה החולפת.
להזמנת הדוח אנא מלא את פרטיך בהמשך.

לקוחות המעוניינים להגיש בקשה להעברת פעילות/סגירת חשבון יוכלו לעשות זאת דרך אתר האינטרנט של הבנק.
להגשת בקשה להעברת פעילות/סגירת חשבון אנא מלא את פרטיך בהמשך.

Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
כמו כן, במידת הצורך ולתלונות ניתן לפנות למחלקת פניות הציבור ותענו בהתאם לאמנת השירות:

מידע על הטיפול בפניות הציבור לשנת 2020


בנק יהב, מחלקת פניות הציבור
בית יהב, רח' ירמיהו 80,
ת.ד. 36333 ירושלים 91363
לפניות הציבור