יצירת קשר ותמיכה
+ -

יש לך מה להגיד? נשמח להקשיב!

דף "יצירת קשר" מיועד לפניות בנושאים שאינם דורשים מענה מיידי כגון: מידע כללי, מידע על שירותי הבנק, הערות והארות, פניות הציבור ונכסי הנדל"ן של הבנק. דף זה אינו מיועד למתן הוראות ביצוע בחשבון הלקוח.

לפניות הדורשות מענה מיידי ו/או לביצוע פעולות בנקאיות ניתן לפנות ליהב ישיר 2616* ,02-5009911, פקס: 02-5010062 או לסניפי הבנק בשעות קבלת קהל.

לתשומת לבכם, משלוח הודעה באמצעות "יצירת קשר" אינו מיועד להעברת הוראות לביצוע ולכן אין לשלוח פרטי חשבון בנק.

החל מיום 28 בפברואר 2016 יוכלו לקוחותינו לקבל דוח שנתי הכולל תמצית נתונים על פעילותם הבנקאית בשנה  החולפת.
להזמנת הדוח אנא מלא את פרטיך בהמשך.

לקוחות המעוניינים להגיש בקשה להעברת פעילות/סגירת חשבון יוכלו לעשות זאת דרך אתר האינטרנט של הבנק.
להגשת בקשה להעברת פעילות/סגירת חשבון אנא מלא את פרטיך בהמשך.

Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
כמו כן, במידת הצורך ניתן לפנות למחלקת פניות הציבור ותענו בהתאם לאמנת השירות:

מידע על הטיפול בפניות הציבור לתקופה  1/7/2015-31/12/2015


בנק יהב, מחלקת פניות הציבור
בית יהב, רח' ירמיהו 80,
ת.ד. 36333 ירושלים 91363
לפניות הציבור