סיסמא זמנית חד פעמית לביצוע העברות באינטרנט
+ -


לקוחות יקרים, 

בימים אלה הבנק משלב שירות אימות מוגבר בעת ביצוע העברות לצד ג' באינטרנט, וזאת באמצעות שליחת סיסמא זמנית חד פעמית אשר תישלח למכשיר הסלולרי הרשום בחשבונכם בבנק.
לשירותכם, להלן שאלות ותשובות עבור שירות זה :

1.      מה זה קוד אימות חד פעמי זמני?
קוד אימות חד פעמי זמני הנשלח למכשיר הטלפון הסלולרי של הלקוח באמצעות מסרון   (SMS) או בהשמעה קולית במטרה לאפשר זיהוי מוגבר של הלקוח.
 
2.      מתי נשלח קוד אימות ולכמה זמן הוא תקף?
קוד האימות יישלח ללקוחות בתהליך של ביצוע העברות כספיות למוטבים מזדמנים באמצעות האינטרנט, הקוד יהיה תקף למשך 5 דקות.
 
3.      לאיזה מספר נשלח קוד האימות?
קוד האימות יישלח למספרי הטלפון הסלולרי של הלקוח כפי שמעודכנים במערכות הבנק. מטעמי אבטחה, לא ניתן לבקש לשלוח את קוד האימות למספרי טלפון אשר יוזנו ידנית על ידי הלקוחות.
 
4.      מה קורה במידה וקוד האימות לא מתקבל למכשיר הסלולרי?
במידה וקוד האימות לא התקבל, יש לוודא בשנית כי מספר הטלפון הנבחר על המסך תקין ולאחר מכן יש ללחוץ על הכפתור של שליחה חוזרת. במידה וקוד האימות שוב לא מתקבל, ניתן לנסות לקבל את קוד האימות בהשמעה קולית ואם גם זה לא עוזר, יש ליצור קשר עם מוקד תמיכת האינטרנט של הבנק בטלפון 2616*
 
5.      כיצד ניתן לקבל קוד אימות במידה ויש ברשותי מכשיר שאינו תומך בשירות מסרונים?
ללקוחות בעלי טלפונים כשרים או לקוחות שאינם יכולים לקבל או לקרוא את המסרון, יש אפשרות לקבל את קוד האימות בהשמעה קולית לאותו מספר טלפון סלולרי.
 
6.      כיצד ניתן לשחרר את החסימה לביצוע העברות למוטבים מזדמנים במידה והשירות נחסם?
במידה והשירות נחסם, הלקוח יכול לפנות למוקד יהב ישיר או לאחד הסניפים על מנת לשחרר את החסימה. בנוסף, ניתן לשחרר את החסימה על ידי הפקת סיסמה חדשה באחד מסניפי הבנק או באחד ממכשירי העדכן הפרוסים בכל סניפי הבנק.
 
7.      מה קורה במידה ואף אחד מהטלפונים המופיעים על המסך אינם מעודכנים?
במידה והטלפונים הסלולריים המופיעים על המסך אינם מעודכנים, יש לגשת לסניף לעדכון המספרים הנכונים. עד לעדכון המספרים, ניתן לבחור באפשרות של "זה לא המספר שלי" ולבצע העברות למוטבים מזדמנים על פי הסכומים המותרים באפשרות זו.
 
8.      מהם הסכומים שניתן להעביר למוטבים מזדמנים באמצעות קוד האימות?
באמצעות קוד האימות ניתן להעביר עד 15,000 ₪ בהעברה בודדת ועד 50,000 ₪ בחודש קלנדרי.
 
9.      מה הסכומים שניתן להעביר למוטבים מזדמנים במידה ואף אחד מהטלפונים במסך אינם מעודכנים?
במידה ובוחרים באפשרות של "זה לא המספר שלי", ניתן להעביר עד 2,000 ₪ בהעברה בודדת ועד 6,000 ₪ בחודש קלנדרי.