תאריך עדכון 31.5.2023
בבנק יהב אנו רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני ונגיש לכלל הלקוחות. לכן אנחנו פועלים רבות כדי להבטיח ללקוחות עם מוגבלות נגישות מלאה, הן לסניפי הבנק והן לכלל שירותי הבנק בערוצים הישירים השונים (אתר האינטרנט, אפליקציות הבנק, מוקדים טלפוניים ועוד),בהתאם להוראות החוק והתקנות השונות בתחום הנגישות.
כל סניפי הבנק נגישים כדי לאפשר לקהל לקוחותינו, לרבות ציבור הלקוחות עם מוגבלות, לקבל שירות מלא ושוויוני.
סניף נגיש הוא סניף שעבר התאמות נגישות בהתאם לדרישות החוק והתקנות, בליווי מורשה נגישות מתו"ס ומורשה נגישות שירות, וקיימים בו הסדרי נגישות ועזרי נגישות שונים כגון:
רבים משירותי הבנק מסופקים היום באמצעים דיגיטליים, ואנו פועלים על מנת להבטיח שכלל לקוחותינו יוכלו ליהנות משירותים אלה בצורה שוויונית.
בהתאם, הבנק עושה מאמצים כדי להבטיח שאתר האינטרנט ואפליקציות המובייל יהיו זמינות ושמישות לכל אדם בכל זמן., וכל נכסי הבנק הדיגיטליים נגישים ברמת AA.
פרטים נוספים אודות נגישות אתר האינטרנט של הבנק, מדריך למשתמש ויצירת קשר לתמיכה טכנית ניתן למצוא בהצהרת הנגישות של אתר האינטרנט.
היישומונים (אפליקציות) של הבנק נגישים בהתאם להוראות החוק והתקנות ברמה AA לפי תקן WCAG2.0 הבינלאומי וכן על פי ת"י 5568. מדריך למשתמש ויצירת קשר לתמיכה טכנית ניתן למצוא בהצהרת נגישות ביישומונים (אפליקציות הבנקאיות).
לתשומת ליבך, במקרה של תקלה בנגישות לאחד מערוצי התקשורת, ניתן לקבל שירות באמצעות המוקד הטלפוני *2616, באמצעות מכשירים אוטומטיים או באמצעות בנקאים בסניפי הבנק.
המכשירים – עדכנים, בנקטים, תורמטים הותאמו לגישה ותפעול על ידי לקוחות המתניידים בכסאות גלגלים, וללקוחות עם מוגבלות בראייה באופן המאפשר תפעול המכשיר באמצעות הוראות קוליות, תוך שימוש באוזניות.
הצגת מידע כללי במכשירים האוטומטים(העדכן)- פטור בשל אי היתכנות טכנולוגית, לפי תקנה 35 (ו') (התאמות נגישות לשירות)
לקוחות עם מוגבלויות כהגדרתם בכללי הבנקאות זכאים להנחה בביצוע ארבע פעולות בחודש באמצעות פקיד, בעלות של פעולה בערוץ ישיר. לקבלת ההטבה יש להציג אישור ממשרד הביטחון או המוסד לביטוח לאומי על נכות בשיעור 40% ומעלה.
לבקשת לקוחות עם מוגבלות ניתן להמיר מידע בכתב המסופק על ידי הבנק לפורמט PDF מונגש, בהתאם לצרכי הלקוחות.
במידה והנך מעוניין/ת לקבל מידע בפורמט נגיש לרבות הקראה, ניתן לפנות אל נציגי השירות בסניף ו/או אל מוקד השירות הטלפוני בטלפון 2616* ונשמח לעמוד לרשותכם.
כמו כן ניתן בתיאום מראש, לקבל בסניף הבנק שירות של מתורגמן לשפת הסימנים.
כל הטפסים באתר של הבנק זמינים גם כקובץ PDF נגיש.
מקום בו השירות הניתן בבנק כרוך במילוי טפסים, ניתן לבקש מהבנקאי סיוע בקריאת ומילוי הטופס.
ניתן לקבל מענה ושירות טלפוני במוקד "יהב ישיר" בימים ראשון עד חמישי בשעות 08:30-17:00 ובימי שישי בשעות 08:30-12:00 בטלפון שמספרו 2616*. פקס: 02-5010062.
במוקד ניתן לבצע פעולות ולברר מידע אודות חשבונך בבנק.
אם אין באפשרותך לעשות שימוש בטלפון, ניתן לפנות אל המוקד הטלפוני באמצעות טופס יצירת קשר, באמצעות אפליקציית הבקשות של הבנק או בפקס. בפנייה יש לציין איך הכי נח לך שניצור איתך קשר.
בכל פנייה או שאלה בנושא נגישות לאנשים עם מוגבלות בבנק יהב ניתן לפנות אל רכז הנגישות:
מר יונתן דוד לוי
דואר אלקטרוני: negishut@yahav.co.il
פקס: 02-5010118
כתובת למשלוח מכתבים: רחוב ירמיהו 80, ירושלים
אגף אסטרטגיה, דיגיטל, שיווק ותשתיות שירות. – עבור רכז הנגישות – מר יונתן דוד לוי