באמצעות דף "יצירת קשר" נשמח לקבל פניות לקוחות, הערות, הארות ופניות בנושאים נוספים. דף זה אינו מיועד למתן הוראות ביצוע בחשבון הלקוח, הוראות ובקשות בנקאיות ניתן לשלוח באמצעות האתר בלשונית "פניה לבנקאי".
צ'אט עם בנקאי ב-WhatsApp*שדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה
לפניות הדורשות מענה מיידי או לביצוע פעולות בנקאיות ניתן לפנות למוקד יהב ישיר 2616* ,02-5009911, פקס: 02-5010062 או לסניפי הבנק בשעות קבלת קהל.
דף זה אינו מיועד למתן הוראות ביצוע בחשבון הלקוח, הוראות ובקשות בנקאיות ניתן לשלוח באמצעות האפליקציה "בקשות ליהב".
(בהם הסניף אינו פועל אחר הצהריים)
פניות כתובות המתקבלות עד השעה 14:00 יטופלו באותו יום העסקים, פניות כתובות שיתקבלו לאחר השעה 14:00 יטופלו ביום העסקים הבא (ע"פ ימי פעילות הסניף).
(בהם הסניף פועל גם בשעות אחר הצהריים)
פניות כתובות המתקבלות עד השעה 17:00 יטופלו ביום העסקים הנוכחי, פניות כתובות שיתקבלו לאחר מכן יטופלו ביום העסקים הבא (ע"פ ימי פעילות הסניף).
פניות כתובות המתקבלות בבנק עד השעה 12:00 יטופלו ביום העסקים הנוכחי, פניות כתובות שיתקבלו לאחר מכן יטופלו ביום העסקים הבא (ע"פ ימי פעילות הסניף).
ביום בו הסניף סגור, הפניות הכתובות יטופלו ביום העסקים הבא.