דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2) דלג לתפריט (מקש קיצור 3) דלג לדף הבית (מקש קיצור 4)
Artboard 1 Copy 74

יש לך מה להגיד?

באמצעות דף "יצירת קשר" נשמח לקבל פניות לקוחות, הערות, הארות ופניות בנושאים נוספים. דף זה אינו מיועד למתן הוראות ביצוע בחשבון הלקוח, הוראות ובקשות בנקאיות ניתן לשלוח באמצעות האתר בלשונית "פניה לבנקאי".

צ'אט עם בנקאי ב-WhatsApp

*שדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה 

תמיד זמינים עבורך

לפניות הדורשות מענה מיידי או לביצוע פעולות בנקאיות ניתן לפנות למוקד יהב ישיר 2616* ,02-5009911, פקס: 02-5010062 או לסניפי הבנק בשעות קבלת קהל.

02-5009911 2616*

כתובתנו:

בנק יהב, 
בית יהב, רח' ירמיהו 80,
ת.ד. 34345 ירושלים 9134301

  


לשליחת פניה אנונימית

דף זה אינו מיועד למתן הוראות ביצוע בחשבון הלקוח, הוראות ובקשות בנקאיות ניתן לשלוח באמצעות האפליקציה "בקשות ליהב".

טיפול בפניות

בימים ראשון, שלישי וחמישי

(בהם הסניף אינו פועל אחר הצהריים)

פניות כתובות המתקבלות עד השעה 14:00 יטופלו באותו יום העסקים, פניות כתובות שיתקבלו לאחר השעה 14:00 יטופלו ביום העסקים הבא (ע"פ ימי פעילות הסניף).

בימים שני ורביעי

(בהם הסניף פועל גם בשעות אחר הצהריים)

פניות כתובות המתקבלות עד השעה 17:00 יטופלו ביום העסקים הנוכחי, פניות כתובות שיתקבלו לאחר מכן יטופלו ביום העסקים הבא (ע"פ ימי פעילות הסניף).

ביום שישי

פניות כתובות המתקבלות בבנק עד השעה 12:00 יטופלו ביום העסקים הנוכחי, פניות כתובות שיתקבלו לאחר מכן יטופלו ביום העסקים הבא (ע"פ ימי פעילות הסניף).
ביום בו הסניף סגור, הפניות הכתובות יטופלו ביום העסקים הבא.

נושאי פניות נוספות

  • פניות בנושא טיפול בחובות בעייתיים ניתן לבחור בנושא "טיפול בגביית חובות", או לפנות בטלפון 02-5009781.

  • פניות בנושא העברת פעילות/סגירת חשבון ניתן לבצע דרך אתר האינטרנט של הבנק.