ת.עדכון 1.1.23
התאמות הנגישות באפליקציות הסלולריות של החברה בוצעו עפ"י התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA וכן עפ"י מסמך WCAG2.0 הבינלאומי. במקומות בהם התקן לא התאים, בוצעו התאמות נגישות בהתאם ליכולות הנגישות של מערכות ההפעלה
מערכות הפעלה
אפליקציות החברה נבדקו בפלטפורמות ובסביבות העבודה הבאות:
במערכת הפעלה iOS -הבדיקות בוצעו במכשיר iPhone המריץ גרסת iOS 12.2
במערכת הפעלה Android - הבדיקות בוצעו במכשיר samsung s9 המריץ גרסת Android 9
אופן השימוש
שימוש באפליקציה עם קורא מסך:
במערכת הפעלה iOS - הבדיקות בוצעו עם קורא מסך Voice Over
במערכת הפעלה Android - הבדיקות בוצעו עם קורא מסך TalkBack
ניתן לגלוש בעזרת מחוות Swipe להעברת הפוקוס מרכיב לרכיב, או באמצעות "Touch By Explore" - מעבר עם האצבע על הרכיבים במסך והפעלתם.
בשימוש במכשירים בעלי מערכת ההפעלה Android מומלץ להפעיל את האפשרות "גלילה אוטומטית ברשימות"
היכן שניתן הוגדרו רכיבים מוכרים כגון: צ'ק בוקס, רשימה, כותרות וכיו"ב. ניתן לנווט בין רכיבים אלו באמצעות שימוש בבורר של המכשיר - רוטור במכשירי iOS ותפריט לוקאלי במכשירי Android.
ניתן להשתמש במחוות מקובלות בהתאם למערכת ההפעלה. לדוגמה "L הפוכה" כדי לחזור אחורה במכשירי Android.
אתר זה הונגש ונבדק ע"י מורשה נגישות השירות. הצהרת הנגישות נבדקה בתאריך 1.1.23
סייגים לנגישות ופניות בנושא נגישות
אנו ממשיכים להשקיע מאמצים רבים בהנגשת האפליקציות. יחד עם זאת, יתכן כי ויתגלו חלקים שטרם נגישים. אם נתקלתם בבעיה או שיש לכם הערה או שאלה, נשמח אם תכתבו לרכז הנגישות של הבנק, מר יונתן דוד לוי או תשלחו מכתב לכתובת דואר אלקטרונית negishut@yahav.co.il, או לפקס : 02-5010118
באפשרותך לצפות בהנחיות להנגשת אפליקציות:
פטורים
בנק יהב פועל באופן מתמיד לאפשר לכלל הלקוחות לפעול ולהפיק מסמכים מונגשים באתר הבנק לנוחיות קהל לקוחותינו בהתאם להוראות הדין; שימת לבכם להערות שלהלן בדבר פטורים זמניים מהנגשה שניתנו לבנק:
אנו שוקדים על השלמת ההנגשה ובינתיים עומדים לרשותכם לקבלת אותם מסמכים שאינם נגישים באמצעות פניה לסניף, למוקד יהב ישיר 2616* או לרכז הנגישות של הבנק בדואר אלקטרוני negishut@yahav.co.il
אם נתקלתם בבעיות או בקשיים בגלישה נשמח לקבל את פנייתכם ולפעול לתיקון