הבנק משלב שירות אימות מוגבר בעת ביצוע העברות לצד ג', הפקת קוד סודי למענה הקולי, שכחתי סיסמא ופעולות נוספות , וזאת באמצעות שליחת סיסמא זמנית חד פעמית אשר תישלח למכשיר הסלולרי הרשום בחשבונכם בבנק.
לתשומת לבכם - ללא מספר טלפון סלולרי מעודכן, לא ניתן לבצע את הפעולה ויהיה ניתן לבצעה רק בסניף או במכשיר עדכן.
1. מה זה קוד אימות חד פעמי זמני?
קוד אימות חד פעמי זמני הנשלח למכשיר הטלפון הסלולרי של הלקוח באמצעות מסרון (SMS) או בהשמעה קולית במטרה לאפשר זיהוי מוגבר של הלקוח.
2. מתי נשלח קוד אימות ולכמה זמן הוא תקף?
קוד האימות יישלח ללקוחות במגוון פעולות בנקאיות כגון, תהליך ביצוע העברות כספיות למוטבים מזדמנים באמצעות האינטרנט והאפליקציה, תהליך הפקת קוד סודי למענה הקולי, תהליך הפקת סיסמא באמצעות אתר האינטרנט ועוד, הקוד יהיה תקף למשך 5 דקות.
3. לאיזה מספר נשלח קוד האימות?
קוד האימות יישלח למספרי הטלפון הסלולרי של הלקוח כפי שמעודכנים במערכות הבנק. מטעמי אבטחה, לא ניתן לבקש לשלוח את קוד האימות למספרי טלפון אשר יוזנו ידנית על ידי הלקוחות.
4. מה קורה אם קוד האימות לא מתקבל למכשיר הסלולרי?
במידה וקוד האימות לא התקבל, יש לוודא בשנית כי מספר הטלפון הנבחר על המסך תקין ולאחר מכן יש ללחוץ על הכפתור של שליחה חוזרת. במידה וקוד האימות שוב לא מתקבל, ניתן לנסות לקבל את קוד האימות בהשמעה קולית ואם גם זה לא עוזר, יש ליצור קשר עם מוקד תמיכת האינטרנט של הבנק בטלפון 2616*
5. כיצד ניתן לקבל קוד אימות אם יש ברשותי מכשיר שאינו תומך בשירות מסרונים?
ללקוחות בעלי טלפונים כשרים או לקוחות שאינם יכולים לקבל או לקרוא את המסרון, יש אפשרות לקבל את קוד האימות בהשמעה קולית לאותו מספר טלפון סלולרי.
6. כיצד ניתן לשחרר את החסימה לביצוע העברות למוטבים מזדמנים במידה והשירות נחסם?
במידה והשירות נחסם, הלקוח יכול לפנות למוקד יהב ישיר או לאחד הסניפים על מנת לשחרר את החסימה. בנוסף, ניתן לשחרר את החסימה על ידי הפקת סיסמה חדשה באחד מסניפי הבנק או באחד ממכשירי העדכן הפרוסים בכלסניפי הבנק.
7. מה קורה אם אף אחד מהטלפונים המופיעים על המסך אינם מעודכנים?
במידה והטלפונים הסלולריים המופיעים על המסך אינם מעודכנים, יש לגשת לסניף לעדכון המספרים הנכונים.
8. מהם הסכומים שניתן להעביר למוטבים מזדמנים באמצעות קוד האימות?
באמצעות קוד האימות ניתן להעביר עד 50,000 ₪ בהעברה בודדת ועד 100,000 ₪ בחודש קלנדרי, למוטבים מזדמנים.
לשימת ליבכם ניתן לעדכן את מספרי הנייד בסניף או במכשירי העדכן הפרוסים בסניפים.